Regulamin sprzedaży

§ 1.

Obsługą sprzedaży na stronach serwisu zajmuje się Organizator Imprezy, tj. firma Kompleksowe Dostawy Dla Przemysłu Robert Wojcieszak z siedzibą w miejscowości Zacharzew (63-400), przy ul. Polna 4. NIP 6221809453, Regon 250806028 oraz Stowarzyszenie OSTROWSKIE PROGI - KRS 0001030496, REGON 525035041, NIP 6222847705.

§ 2.

Sprzedaż biletów odbywa się bezpośrednio pomiędzy Internautą oraz Organizatorem Imprezy.

§ 3.

Sprzedaż odbywa się na zasadach przedpłaty. Tzn. w celu zakupienia biletu, należy wypełnić formularz zamówienia, następnie przelać kwotę należności w ciągu 3 dni roboczych na konto bankowe operatora. Po wpłynięciu środków na konto operatora bilet jest wysyłany pocztą tradycyjną, bądź w formie specjalnego biletu elektronicznego pocztą e-mail w zależności od wybranego typu biletu.

§ 4.

W przypadku imprez, które odbędą się w ciągu dwóch miesięcy od daty złożenia zamówienia, bilety wysyłamy w ciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym. W pozostałych przypadkach termin wysyłki biletów może opóźnić się z uwagi na produkcję biletów - w tej sytuacji w opisie wydarzenia pojawi się stosowny komunikat.

§ 5.

Za moment zawarcia umowy kupna biletów uznawany jest moment otrzymania potwierdzenia zamówienia na konto poczty elektronicznej.

§ 6.

Szczegółowe informacje na temat sprzedaży biletów na poszczególne imprezy publikowane są w procedurze zakupu, widocznej po wybraniu imprezy.

§ 7.

Zamówienia nieopłacone w ciągu 3 dni roboczych od ich złożenia, są automatycznie usuwane. Nie ma możliwości przedłużenia terminu płatności. W celu nabycia biletów po dezaktywacji zamówienia, należy złożyć kolejne zamówienie.

§ 8.

Za odwołanie imprezy pełną odpowiedzialność ponosi Organizator Imprezy. W takim przypadku zwroty pieniędzy realizuje organizator imprezy, chyba, że zostanie to inaczej uregulowane odrębną umową (np. w przypadku przesunięcia terminu imprezy).

§ 9.

Wszelkie uwagi i reklamacje dotyczące organizacji imprez należy kierować do Organizatora Imprezy.

§ 10.

Nie ma możliwości zwrotu zakupionych za naszym pośrednictwem biletów (podstawa prawna: ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny - Dz. U. Nr 22 poz 271, art. 16, pkt. 2.2).

§ 11.

Reklamacje związane ze sprzedażą biletów należy kierować pocztą na adres Organizatora Imprezy zawarty w paragrafie pierwszym lub drogą elektroniczną na adres [email protected]. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 7 dni od dnia jej doręczenia. W przypadku uznania reklamacji, zwrot środków za zakupione bilety jest realizowany w ciągu maksymalnie 14 dni - za pomocą tego samego kanału płatniczego, którym zostało opłacone zamówienie (tj. przelewem na konto bankowe lub za pośrednictwem serwisu operatora płatniczego).

Dodatkowe zapisy organizatora

§ 12.

REGULAMIN Ostrów Rock Festival 2024 r.

§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE
Regulamin dotyczy czwartej edycji Ostrów Rock Festival, która odbędzie się w dniach 27.07-28.07.2024 r. na terenie obiektu festiwalowego Piaski Szczygliczka, ul. Plażowa 10, w Ostrowie Wielkopolskim.
Organizatorem Festiwalu jest Stowarzyszenie OSTROWSKIE PROGI - KRS 0001030496, REGON 525035041, NIP 6222847705, z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim, przy ul. Żeromskiego 23/12.
Celem Festiwalu jest PROPAGOWANIE I WSPIERANIE MUZYKI ROCKOWEJ I GATUNKÓW JEJ POKREWNYCH, prezentacja i promocja artystów i zespołów rockowych. Festiwal skierowany jest do szerokiego grona odbiorców, również dzieci i młodzieży, dla których przewidziano szereg ulg.
Festiwal jest finansowany z funduszy własnych i sponsorów, wpływów ze sprzedaży biletów.

Podczas Festiwalu oraz wydarzeń towarzyszących, Organizator może wykonywać zdjęcia oraz nagrywać materiał wideo celem utrwalenia przebiegu Festiwalu oraz wydarzeń towarzyszących. Poprzez uczestniczenie w Festiwalu oraz w wydarzeniach towarzyszących Uczestnik wyraża zgodę na rozpowszechnianie zdjęć i wideo wykonanych zgodnie ze zdaniem poprzedzającym, na których został utrwalony jego wizerunek na stronach internetowych Organizatora, na profilach w mediach społecznościowych Organizatora (w tym w formie relacji i rolek) oraz na profilach partnerów- na stronie internetowej Organizatora i partnerów, w newsletterze Organizatora i partnerów, w informacjach prasowych wysyłanych do mediów i branży oraz wszelkich materiałach i publikacjach o charakterze informacyjnym i promocyjnym w celu informowania o Festiwalu i wydarzeniach towarzyszących oraz w celu promowania działalności Organizatora.
Wizerunek Uczestnika utrwalony zgodnie z ust. 8 powyżej będzie przetwarzany przez Organizatora jako administratora danych osobowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Organizatora w postaci przedstawiania na stronach internetowych Organizatora, mediach społecznościowych Organizatora oraz w newsletterze, informacjach prasowych oraz wszelkich materiałach i publikacjach będących relacjami z Festiwalu oraz wydarzeń towarzyszących. Wizerunek Uczestnika może być udostępniany do dalszego przetwarzania studiom graficznym, agencjom reklamowym współpracującym z Organizatorem, drukarniom, firmom informatycznym czy innym partnerom współpracującym z Organizatorem. Wizerunek Uczestnika może być również umieszczany w mediach społecznościowych Organizatora takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube oraz w newsletterze. Uczestnikowi przysługuje prawo do:
a. żądania od Organizatora dostępu do danych osobowych ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
b. prawo sprzeciwu – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Uczestnika – wobec przetwarzania danych przez Organizatora;
c. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Organizatora.
Uczestnik może kontaktować się z Organizatorem w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych pisemnie na adres siedziby Organizatora lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]

§ 2

ZASADY WSTĘPU NA FESTIWAL W FORMULE STACJONARNEJ

Wstęp na teren Festiwalu w formule stacjonarnej przysługuje osobie posiadającej ważny bilet na dany dzień lub dni festiwalu. Liczba miejsc podczas dni Festiwalu jest ograniczona.
Bilety uprawniające do wstępu na teren festiwalu sprzedawane są internetowo (bileteria festiwalu) i stacjonarnie przy wejściu na Festiwal. Zasady zakupu biletów za pośrednictwem bileterii, regulują regulaminy serwisów poszczególnych bileterii, z którymi nabywca powinien się zapoznać przed zakupem biletów.
Miejsca stojące na Festiwalu są nienumerowane.
Osoby małoletnie, do 16 roku życia mogą uczestniczyć w Festiwalu wyłącznie za zgodą i pod opieką osoby dorosłej. Osoby w przedziale wiekowym 16-18 mogą uczestniczyć w Festiwalu za zgodą rodzica, opiekuna prawnego lub dorosłego członka rodziny , z popartą zgodą na piśmie, które należy okazać przy wejściu na festiwal.
Przy wejściu na festiwal, należy okazać zakupiony bilet w wersji elektronicznej lub własnoręcznie wydrukowanej. Dla każdego uczestnika Festiwalu, po okazaniu powyższych biletów, przewidziano bilety drukowane kolekcjonerskie.
Bilety uprawniające do wejścia na teren festiwalu są podzielone m.in. na przedziały wiekowe. Zakup odpowiedniego biletu dokonujemy przez bileterię, gdzie szczegółowo zostało to opisane lub stacjonarnie przy wejściu na festiwal, gdzie również obowiązuje podział na dzieci i młodzież, dorosłych i osoby z niepełnosprawnością.
Osoby z niepełnosprawnością są uprawnione do zakupu biletów ulgowych (50%) po okazaniu dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dzieci do 10 roku życia pod opieką rodziców są zobowiązane do okazania legitymacji szkolnej.
Dzieci i młodzież 10-18 lat (uprawnieni do ulgi 50%), są zobowiązane do okazania legitymacji szkolnej i dokumentu ze zgodą rodziców jeśli rodziców z nimi nie będzie. Ulga 50% obowiązuje tylko po spełnieniu powyższych warunków.

Obowiązuje całkowity zakaz wnoszenia napojów alkoholowych na teren festiwalu. Obowiązuje całkowity zakaz wnoszenia napojów w butelkach szklanych, niebezpiecznych przedmiotów i innych nieuzasadnionych przedmiotów również. Obowiązuje całkowity zakaz filmowania lub innego utrwalania koncertów bez zgody organizatora. Profesjonalnym sprzętem fotograficznym mogą dysponować i posługiwać się tylko osoby z akredytacją fotograficzną. Akredytacje są wydawane przez organizatora indywidualnie wg uznania po rozpatrzeniu zgłoszeń.
Akredytacje wszelkie inne, również wydawane są indywidualnie. Osoby, które otrzymają akredytacje, zostaną o tym powiadomione i wpisane na listę akredytacji, wg której mogą wejść na teren festiwalu. Lista akredytacji będzie obsługiwana przez członków Stowarzyszenia, Organizatora Festiwalu przy wejściu na Festiwal.

Przed zakupem biletu na Festiwal nabywca oraz uczestnik powinien zapoznać się z niniejszym Regulaminem. Zakupienie biletu na Festiwal w formule stacjonarnej jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.

§ 3

PROGRAM

Na program Festiwalu składają się występy 11 zespołów, ogłoszonych przez Organizatora w momencie uruchomienia sprzedaży biletów.
W pierwszym dniu festiwalu zobaczymy 6 zespołów, w drugim dniu festiwalu - zobaczymy 5 zespołów. Szczegółowa rozpiska znajduje się na stronach internetowych festiwalu.

§ 4

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Organizator informuje, że w przypadku zaistnienia przyczyn uzasadniających odwołanie Festiwalu (w szczególności podyktowanych względami bezpieczeństwa), poinformuje o tym uczestników Festiwalu poprzez zamieszczenie ogłoszenia na stronie internetowej festiwalu (www.ostrowrockfestival.pl) oraz umieszczenie stosownej informacji na terenie obiektu festiwalowego.

Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie Festiwalu.

Postanowienie ustępu 1 powyżej stosuje się odpowiednio do sytuacji, w której zaistnieją przyczyny uzasadniające zmianę daty, godziny rozpoczęcia lub miejsca organizacji Festiwalu, lub też zmianę programu artystycznego.
Organizator informuje, że podczas Festiwalu (na terenie obiektu przy ulicy Plażowej 10), podczas wydarzeń odbywających się w ramach programu Festiwalu, może być dokonywana rejestracja fotograficzna oraz wideo, służąca przede wszystkim celom informacyjnym oraz artystycznym.
Oprócz niniejszego regulaminu – na terenie obiektu festiwalowego – obowiązują również regulaminy obiektu i budynków, do których uczestnicy Festiwalu są obowiązani się stosować.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 15 listopada 2023 r.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem festiwalu, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.